الجمعة، فبراير ٢٣، ٢٠٠٧

قبل ما احكي




قبل ما احكي عن موضوع المغرب واجب برضه اطمن قرائي الاعزاء و الاعداد الغفيرة - اللي معدوش اربعه تقريبا او خمسه من اول ما بدأت اكتب - اني مبطلتش كتابه ولا حاجه انا بس كنت تقريبا ناسي الموضوع ده من كتر الطحن اللي الواحد فيه

و لغاية دلوقت انا مش عارف بطلت ليه

الاسباب داخله في بعضها قدامي و عامله حاله مناسبه لموسيقي عمر خيرت اللي انا قاعد اسمعها دلوقت

انا عموما من النوع اللي مش عامل معدل زمني متساوي للكتابه لكن ساعات اكتب كزا بوست في نفس الساعه معنديش مشاكل و ممكن اعد بالشهرين تلاته مكتبش

بتبقي حاله مزاجيه معينه هي اللي بتخليني اكتب

المهم ان البوست ده تقريبا ملوش اي لازمه لاني كنت عاوز اخش في موضوع المغرب علي طول

و هقوم اضرب خروب من التلاجه و اجهز وين امب عمر خيرت و شويه اغاني للملك عشان اكتب البوست اللي جاي و انا عامل دماغ خروب و مزيكا تفتح النفس


خليكو معايا .. و اللي عاوز يرد مش هقولو لأ


ما علينا