الأحد، ديسمبر ٣١، ٢٠٠٦

جدية الفتيات


نزلت اصلي العشا
و بعدها قلت اعدي اعد في السيبر شويه
قاعد عالجهاز
بنات خنيقه كتير عاملين دوشه كعاده الحريم في كل مكان و زمان


فاطمة يا فاطمة بصي متقوليلوش اني قلتلك
يا مريم الحقي ده طلع عارفك
علي فكره هيكلمني دلوقت
يا سوسن احترمي نفسك عشان هو ميعرفكيش بقي بطلي
انا بس اللي اكلمو لو سمحتو


و انا عمال اكتب في المدونة و ارد علي موضوعات في منتديات و طبعا التركيز قشطه و كنت هكتب اللي بيقولوه في ردي علي موضوع سياسي في احد المنتديات

هي الفكره كلها في اختلاف الاجيال و توافقها مع المجتمع
و علي جيلي انا البنات اللي سني موصلوش للمرحله دي من التفاهه علي ما اعتقد
اينعم منهم التافهين ... لكن موصلوش حقيقي للمرحله دي
حاولت اقول ما علينا بصوت عالي بس لمحة وقار وقفتني
و قررت اسيب ام السيبر كلو و اروح اشرب خروب رغم ان في المنصورة حاليا

النار تتجمد


و ما علينا يا عم


4 Comments:

At ١٢:٤٨ ص, Blogger مُصْعَب إِبْرَاهِيم said...

أولا روق بس دمك كده وما تعملش كده في نفسك..

ثانيا : معاك كل الحق، التفاهة تتناسب طرديا مع الأجيال الجديدة، يمكن هو ده التطبيق الفعلي لـ"نظرية ماعلينا و ارتباطها بتطورات بالمجتمع" !! :)

ثالثا : أحسن خروب ممكن تشربه في اسكندرية!

 
At ٢:٥٦ م, Blogger كراكيب نـهـى مـحمود said...

متزعلش
اولا غير السيبر
او ابقى هات كمبيوتر في البيت
او اشرب خروب

 
At ١:٢٤ م, Blogger ALiaa said...

:]
ضحكتني
لسة ماما مانعة الدش من عندكوا؟

 
At ٢:١٤ م, Blogger Mody Rap said...

مصـ( الخير )ـعب

لأ معلش

محمد احمد لا يعلي عليه

كراكيب نـهـى مـحمود

منا عندي كمبيوتر ... بس متشال عشان اشقائي في ايام امتحانات


ALiaa

والله انا لو مكانها همنعو انا كمان عشان بشوف حاجات عالقهوه .. متتشافش


شكرا

 

إرسال تعليق

<< Home