السبت، مارس ١٧، ٢٠٠٧

عاوز احكي




طب والله عاوز احكي
بس مينفعش

انا لما عملت المدونة دي كنت عاملها عشان اصلا احكي و افضفض براحتي من غير ما اكون مقيد
بس الموضوع ده نحديدا مش عارف احكيه
و يمكن تكون المدونة دي اخر مكان ممكن اني احكي فيه الموضوع ده لاني مش عاوز حد يعرفه لأنه لسه موضوع
مش مؤكد
فاكرين البوست اللي كان بعنوان تخاطر العقول؟
اهو ده بقي نفس الموضوع
و علي فكره انا و صاحبي تاني يوم علي طول
عدا عليا عشان نتكلم
و اتكلمنا
و كشفنا الورق كلو قدام بعض و كل واحد عرف حوار التاني كويس اوي
و نفسي والله احكي
بس اعمل ايه
ده انا حتي مليش مزاج اضرب خروب
شفتو الموضوع وصل لايه ؟
و حتي مش قادر المح و لا ادي للموضوع اي عمق و لا اطار تخيلي و هسيب الناس تتخيل للصبح
و هقوم اشرب شاي عشان احتمال اخبط كمان بوست دلوقت
بس مش هحكي الموضوع اياه برضو

او
او


مخلاص بقي انت هتصاحبني

2 Comments:

At ١١:١٢ ص, Blogger يا مصر اكتب إليكي رسائلي said...

بمناسبة ذكرى المولد النبوي الشريف ،
يسعدني انت انتهز الفرصة لأتقدم بخالص التهاني
وأطيب التمنيات القلبية
لكم والأسرة والأصدقاء ، وكل عام وانتم بخير

 
At ١١:١٩ ص, Blogger حقى اهرتل said...

باب الفتوح يامه سيباه كده موارب
وتغرقى حلمه من غير ما هيحارب
وصنقر الكلبى بيورثوه بابك
والله لعمل يوم قلبى كمان قارب

 

إرسال تعليق

<< Home